Uczniowski Klub Sportowy Iskra Gdynia - strona nieoficjalna

Strona klubowa

WYLOGUJ SIĘ DO ŻYCIA

 

Losowa galeria

BIEG URODZINOWY GDYNI - 08.02.2014
Ładowanie...

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 3 gości

dzisiaj: 80, wczoraj: 232
ogółem: 4 679 056

statystyki szczegółowe

Aktualności

INFO OBOZOWE - AKTUALIZACJA

  • autor: uksiskragdynia, 2016-07-21 09:17

Obozowiczu > prosimy o dokładne zapoznanie się z n/w info. - kliknij na więcej...

Wyjazd dnia 15.08.2016 r. (poniedziałek) - zbiórka o godzinie = 6.40 na parkingu za Kościołem na Pogórzu Górnym nieopodal ZS-11 na ul.Porębskiego 21 (przy sklepie "Żabki" / zaplecze tamtejszej "Biedronki").
 
Powrót dnia 25.08 2016 r. (czwartek) > wyjazd z Nadroża około... 16.30 [proszę dzwonić do nas około 18.30 z pytaniem o przewidywaną godziną uziemienia na w/w placu za Kościołem na Pogórzu Gr. (ponieważ jedziemy przez Gdańsk-Matemblewo, gdzie mamy krótki postój na wyładunek części sprzętu oraz Iskiernika Generalnego)].
 
Uwaga > z powodów wymogów Kuratorium, każdy z wyjeżdżających musi mieć w czasie zbiórki na głowie czerwoną czapeczkę Iskry (kto jej nie nabył lub zgubił albo pożycza od tych co mają, a boją się jechać na obóz lubo - co pewniejsze - ściska w garści 24 złote i przed autokarem na listę wręcza je Kierownikowi Wyjazdu TR. Jarosławowi Chwyć (tel. 668 322 374), który wyda mu stosowną, a nieodzowną czapkę na miejscu).
 
Jest możliwość jej wcześniejszego nabycia - trzeba zgłosić to na tel. 501 165 450 i umówić się na kontakt osobisty z Tr. JM {przed wyjazdem!} w każdy poniedziałek lub piątek na Boisku GCS - klatka w godz. 16.00-17.30.  
 
Tak samo można się zgłosić na w/w treningi w celu nabycia czerwonej koszulki Iskry (w cenie 35zł) mamy 3 szt. rozm. 'S', 1 szt. rozm. 'M' i 1 szt. rozm. 'L'
 
Kto pierwszy - ten lepszy czyli szybszy w zakupie wymaganych sortów Iskry.
 
Lista co zabieramy na obóz jest w zakładce obozowej - ale tutaj także podajemy te info:
 

Na obóz obowiązkowo zabieramy pełny klubowy dres Iskry i inne sorty mundurowe Iskry.  

Na obóz nie zabieramy: swojej piłki nożnej, spodni dżinsów, ukochanych naszych dziecięcych sandałków Mamusi, sweterków w serek, marynarek, butów wyjściowych i kaloszy oraz innych nie potrzebnych...  itp. gadżetów.
 
Za to musimy mieć ze sobą: klapki zwykłe (za kilka złotych z marketu, bo w nich chodzimy na obozie 'na co dzień' > mają być klapki, a nie japonki!!!), buty piłkarskie {"korki"} = dwie pary {bo jedne mogą się rozwalić i jak tu... potem ćwiczyć na naturalnej trawie} ponad to, jedną parę tzw. butów piłkarskich 'halówek' oraz podobne do nich sportowe pełne adidasy {do pieszych wycieczek
do lasu, nad jezioro i do...Marchewnikolandii}. Obuwie dla piłkarza to podstawa..
 
Zabieramy też bardzo lekką wiatrówkę tzw. "nieprzemakalkę", gorszy pełny dres do... 'szlajania',plus jeden polar (góra) oraz  cztery komplety treningowe (koszulka + spodenki > do nich zaliczamy komplety czerwone Iskry jakie większość posiada).
 
Dlaczego aż 4 ? - by je zmieniać do treningu i chodzenia w sytuacji gdy 1-2 są w praniu.
 
My mamy i zabierzemy + na ośrodku jest kilka suszarni - ale proszę dzieci nauczyć, by potem po swoje rzeczy przychodziły, bo często po obozie mamy niezły skład skarpetek i majtek na stanie po które nikt się nie chce zgłosić [dlatego wszystko ma być oznakowane]. 
 
Wyposażamy dziecko w płyn do prania lub proszek, bo dziecko / obozowicz Iskry będzie sobie samo prało i suszyło te sprawy (nie dopuścimy do tego by Iskrzak trenował  i spał w jednym komplecie na okrągło > a takiego ancymonka kiedyś mieliśmy z Pogórza). Nie przyjeżdżamy po 5 dniach po brudne rzeczy przywożąc worek nowych 'świeżych' - też takiego mieliśmy. Nie warto w ogóle przyjeżdżać, bo to 300 km od Gdyni no i... zaburzymy dzieciom wypracowana odporność na rozłąkę {którą wypracowały sobie w pierwszych dniach} - mieliśmy takiego, który sobie radził i w cale widowiskowo nie tęsknił, ale jak Mamusia przyjechała to... po jej odjeździe rozpadł się emocjonalnie i 'rozwalał' potem wszystkich innych, swoich rówieśników co urodziło potem wiele kłopotów dla... wielu..
 
Zabieramy 3 ręczniki (w tym jeden kąpielowy) oraz kąpielówki i czepek na basen.
 
Zabieramy 5 par skarpeto-getrów i 5 par zwykłych skarpetek.
 
Zabieramy swoje lekarstwa (na to co nam doskwiera) oraz plastry opatrunkowe na skaleczenia, maści na stłuczenia np. Ben-Gaj, Voltaren-Gel, Alcaren (najsłabszy w tym zestawieniu jest w tej dziedzinie - wciskany w Aptekach - Altacet. Mamy oczywiście środki higieny osobistej.oraz można wziąć np. tzw. "lep na muchy" - który choć nie estetyczny jest jednak sakramencko skuteczny -  nie bierzemy aerozoli na insekty, bo potem dzieci po pokojach 'psikają' co nie miara > a to szkodzi.  
 
Każdy ma ze sobą karteczkę z pełną gamą telefonów do Rodziców / Rodziny a nawet Sąsiadów - ot, tak na wszelki wypadek (pierwszego dnia dają je Pani Kierownik).
 
Dla dzieci 100 zł wystarczy, bo nadmiar kasy powoduje że opłacone dobre i obfite jedzenie nie jest zjadane, bo mamy tonę wafelków. Kasę można dać w depozyt Pani Kierownik, która może na wyjście do sklepu czy do Rypina wydać po 10 lub więcej.z tego depozytu. Jeśli ktoś nie zda kasy, a ona mu zginie - to choćby było to 1000 zł nie będziemy się tym zajmować , to samo tyczy komórek i tabletów.
 
Każdy kto zgłosi się po w/w sprzęt w porze określonej Regulaminem otrzyma je.
 
Do dnia 30.07 mają być już wpłacone pełne kwoty = 1 330 zł oraz dostarczone Pocztą Polską (adres podano w sms-ach) zestawy 3 Dokumentów Obozowych - wypisane i podpisane przez Rodziców i uczestników + opieczętowane i podpisane przez lekarza. Można też dostarczyć je osobiście na zajęcia na GCS Boisko- Klatka w każdy poniedziałek lub piątek w godzinach 16.00 - 17.30 po zgłoszeniu się na kom. (wcześniej) 501 165 450.
 
Nie dostarczyli dokumentacji obozowej; Błasiak,Iwaszczuk, Grzybowski, Sławiński, Kukawski, Czyżewski oraz Nowak S. - oj. będą nagrody!. 

 

Organizacja obozu sportowego to 'milion' dokumentacji jakie są wymagane przez "Organy". Opóźnienia w ich dostarczeniu to opóźnienie pracy nad jego rejestracją i organizacją plus różne restrykcje jakie ponosimy, że o konieczności dodatkowej, nieplanowanej pracy dla Zarządu i Sekretariatu UKS-u i mnie osobiście, wcale nie wspomnimy  (w czasie planowanego obniżenia aktywności działania lub zgoła relaksu urlopowego).
  
Termin dostarczenia dokumentacji to był; koniec VI 2016 r., a jednak nawet 20 VII 16 to dla kilku termin za ciężki do realizacji. Tym większe nasze podziękowania  dla Państwa Partyka (i zawodnika Dawida Partyki), że te  sprawy załatwili w 4  dni choć zgłosili się na obóz po czasie (inni tez temat ogarniali w: 4-5 dni  np.: Nowak J., Skalski, Krupa, Grudziński, Angowski, Woźniak, Jagmin, Klein i inni nasi obozowicze > dziękujemy za zrozumienie.   
 
Nie zabieramy ze sobą swoich piłek nożnych > klub zabierze niezbędna ilość piłek !

21.07.16 r. > Komendant Zgrupowania Iskra-Lato 2016/Nadróż - Jarosław A. Marek

 

  • Komentarzy [0]
  • czytano: [709]
 

Musisz się zalogować, aby dodawać komentarze.

Buttony

Reklama

Logowanie